NU

Nu är jag trött. Nu vill jag ta mig en rejäl grogg och shakea järnet ute på dansgolvet.
MEN. Annika ska ju upp i morgon och jobba. Och när väl helgen har kommit (Annika är ju långledig denna helg) så kommer jag inte att orka röra mig ett skit. Min helg kommer att sluta med Wii och en massa onyttigheter.
Men efter denna arbetsvecka. Jag kommer att vara död. Fy fan vad hemskt den har varit.
 
Och den där karln som jag träffa ett tag. Nu tycker han att det passar sig att höra av sig och skicka en massa mess. I början skicka jag tillbaka för att dryga. Men han hörde ju aldrig mer av sig igen, till en början. Nu skickar han konstant och skriver att han saknar mig. Neej. Jag orkar inte mer. Sluta höra av dig.
 
Och inatt sen. Vilken underbar natt jag har haft. Drömde att jag dejtade Måns Zelmerlöw. Och nej. Det var ingen porrig dröm. Den var väldigt PG-13. Och han var så söt. Så fruktansvärt söt. Det var svårt att vakna i morse kan jag lova. Hade hellre legat kvar där i Måns otroligt lilla rum som han hade inrett med en massa kuddar och filtar. Och det är ungefär det enda jag kommer ihåg. Att han var söt, hans otroligt konstiga lägenhet och att vi bodde jättenära varandra. Där var det inget knussel med att komma och hälsa på mig.
 
Det är en sak som jag inte förstår. Varför kan inte mina kompisar komma och hälsa på mig? Varför ska jag alltid ta mig överallt? Nu sist dissade jag totalt min vän. Visserligen var jag lite elak då det var hennes födelsedagsfest. Men va fan. Nu är måttet rågat. Så ofta hon har sagt att vi ska träffas och jag har suttit hemma och väntat och väntat. Måttet var rågat då hon lovade att träffa mig på min pappas födelsedag och hon var med alla sina andra kompisar. Eller den gången hon sa att vi skulle på Ockelbo marknad tillsammans och man får ett meddelande på facebook på kvällen från hennes karl som undrar om jag inte skulle dit på kvällen. Var så jävla dum att jag bara svara nej. Jag skulle ju ha avslutat med ett "det var inte vad vi hade bestämt". Men men. Det är ju bra länge sen nu. Jag har ju andra vänner att hänga med. Min syster har ju börjat att vara med mig mer också.
Vi var ut i helgen. Min syster och jag. Annika fick visa leg. Stackars dörrvakten visste inte vart han skulle ta vägen. Hahah
Men som sagt. Annika har haft en skitvecka. Det är tur att de är sista dagen i morgon. Och ja. Jag lära få ur mig lite nu. Jag är trött och arg. Folk är galna på sjukhus. Och då menar jag inte patienterna. Och jag vill fortfarande dricka grogg och dansa. Och vill Annika dansa. Då är det stora fel. Och jag kan ju inte sluta hoppas på att jag får en lika underbar dröm inatt igen med Måns. Och att det förhoppningsvis blir lite mera vuxet i drömmarnas värld.
 
Puss Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback