Pippa Pippi

Vad ska man säga. Vilken jävla kväll det var igår. Den är som Barney hade sagt "It was LEGEN wait for it DARY"
Denna underbara fredag. Som jag har längtat. I nästan 1års tid. Fy fan vilken jävla äg kväll. Började med att jag lagade god mat till mig och mina vänner. Sedan hände det. Vi åkte iväg. Väntade på min syster och hennes karl som aldrig kom. Och sedan satte vi oss ner för att njuta utav Ola Salo, Peter Johansson, Gunilla Backman m.f. JAG HAR SETT JESUS CHRIST SUPERSTAR LIVE. Jag har äntligen sett en av mina favoritmusikaler. Fy fan vad grym den var. Var något besviken dock att Fred Johansson inte var med. Som jag ville se den mannen sjunga på riktigt. Hans röst är ju helt underbar. Men men. Peter Johansson är rätt grym han också. Och jag och mina damer fick ju träffa han. Peter alltså. Och L och E var i extas. Själv fråga jag ut honom om en massa saker. Bland annat vart Fred var någonstans. Och tydligen var han på nån ny musikal i Stockholm. Annika blev lite lessen i ögat. Men men. Den här föreställningen var inte något dålig. Och sen fick jag in en kommentar om att Peter var så jävla grym för något år sedan när han sjöng tillsammans med Malena Ernman på idrottsgalan. Annika ska inte supa och prata med kändisar. Det blir alltid fel. Fast dom verkar ju aldrig ta illa upp.
 
Sen gick vi damer ut. Och jag kan ju säg att jag har minnesluckor från förfesten till det att jag vaknar hemma hos E. Har bara några små fragment av att vi kom ut på krogen. Och jag är blodig. Från topp till tå. Aldrig varit med om något liknande. Och E snackar om att jag har fått mens. Aldrig svarar jag tillbaka. Den hade jag nyss. Det är du som har massakerat mitt underliv. Jag har aldrig varit med om något liknande förut. Nog att jag inte har kunnat gå efter att jag har haft sex. Men det är ju för att jag är så fruktansvärt ovig och stel. Idag kan jag inte gå på grund av att människan har totalförstört mitt stackars underliv. Och det bara rinner blod, nästan. Men jävlar vilken rolig natt jag har haft. Om man går på hur jag mår idag. Som sagt. Jag mår skit och minns inte mycket ifrån gårdagen. Men Jesus Christ Superstar minns jag. Och den var helt underbar. Kommer nog aldrig att glömma detta på länge. Jag älskar musikaler måste jag säga. Nästa projekt blir till att se Hair. Älska Hair. Hair och Jesus Christ Superstar är mina favoritmusikaler. Så underbara.
 
Nej. Det är väl dags att runda av. Mina knän gör ont och jag mår skit. Tydligen så har E knuffat mig inatt när vi gick från krogen. L försökte få upp mig medan jag står på alla fyra och säger "Oj Oj Aj Aj". Ni ska se mina knän. Dom är i regnbågens alla färger. Och så ska jag förklara min fina rubrik. Idag efter att vi vaknat så sitter E och jag och pratar. Och hon undrar hur hon ska förklara för sin karl att hon har Pippat Pippi. Så jävla stolt hon är. Över att ha fått Pippa Pippi. Ja. Dagens ungdomar.
Nej. Nu blir det två klipp från youtube här. Först på Fred. Underbara älskade Fred. Lyssna och njut
 
 
 
Och sen kan jag inte låta bli att lägga upp Peter Johansson när han sjunger med Malena. Det är så vackert. Han är ju också så jävla grym på att sjunga
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback