SEMESTER!

Då har Annika för första gången i sitt liv semester. En vecka av denna semester har gått och jag har inte gjort ett skit. Finns så mycket jag kan göra men det enda jag vill är att ligga och slappa.
Mina morföräldrar är här nu. Har tänkt att ta ut dom på flera utflykter. Tog dom till Högbo i onsdags. Högbo ligger nån km ifrån Sandviken. Jag kan gå dit från där jag bor. Vi var där i en timme och jag höll på att slå ihjäl dom. Morfar klaga konstant på att han ville hem och mormor fråga vad allt var, precis allt. Dom beter sig som två femåringar. Kan ju säga att det inte blir några fler utflykter med morföräldrarna.
 
Sen då. Måste säga att jag älskar mina vänner. Träffa M i torsdags som jag inte sett på två år. Fan vad vi hade att ta igen. Och jag pratar om mina karlbekymmer och ända hon har att tillägga är " Äsch, ta lammköttet". Du är så jävla underbar M. Glöm aldrig det.
Annika ska ut idag. Med lammköttet. Oj så kul vi kommer att ha. Han kommer att sukta efter sin stora kärlek och jag kommer att supa mig asfull.
 
Till sist har jag bara en sak att tillägga. Älskar att lösa melodikrysset. Idag var jag ensam. Utan pappa. Älskar att lösa det med pappa. Vi kompletterar varandra på ett alldeles fenomenalt sätt. Och kan vi inte något alls så googlar vi.
Men som sagt. Idag var jag själv och fick googla fram svaren från säkert halva korsordet. Men vissa saker är svårt att goggla fram. Då söker man svar från folk som lägger ut. Och idag, idag. Denna underbara människa som lagt ut svaren. Längst ner på sidan hittar jag denna låten. Det var inte igår jag hörde den. Annika fick nya friska tag. Så nu ska hon duscha, handla, hämta morförädrarna, fika, laga mat och göra mig i ordning inför ikväll. Nu jävlar ska Annika lägga ut alla korten på bordet rätt. Haha
 
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback