You and I in a little toy shop

Sista dagen i Malmö för Annika då. Måste säga att denna vecka har gått alldeses för fort. Har inte gjort ett skit. Blivit latare än vanligt och ändå hälsat på min vän med energi för en flock vilda djur på savannen.
Men som sagt. Det här var min semester. Och semester har jag haft. 
 
Har hälsat på D. Han har jobbat och tränat om vartannat. Annika har fått ta hand om sig själv. Trodde hon ja. Flickorna som D bor med för tillfället har dragit mig än hit än dit och gett mig massvis med öl. Annika har nästan konstant gått omkring och varit småfull. Men men. Är man ledig så ska man vara det å.
 
Annars då. Igår hyrde D och jag en bil och gjorde halva Skåne osäkert. Fick se Teckomatorp. Det var ju en besvikelse. Trodde det skulle lukta illa där. Kände inte ett smack. Så smygehuk kl 9 på kvällen. Det var pissigt mörkt och vågorna gick skyhöga. Annika blev blöt. Jätteblöt. Men kul hade hon. 
Fick även träffa Ds mamma. Hon gav mig en Elvisljusstacke ifrån USA. Fatta vad snygg den var/är. Annika svävar på moln. Små rosa fluffiga moln. 
 
Så summa av detta. Malmö är stressigt och totalt olågiskt men resten av Skåne är helt ok. Annika kunde ju till och med köra bil. Och i Malmö till och med. Annika har aldrig kört bil i en större stad än Gävle. Om inte Växjö eller Ö-vik är större. 
 
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback