Det smakar inte Mango!

Ja. Vad ska jag säga. Folk klagar över att jag inte uppdaterar denna blogg. Och jag har försökt. Jag lovar. Men när jag kommer hem från jobb gör jag inget annat än äter nånting litet, lägger mig i soffan med datorn framför mig och ser på One Piece. Inte ens porr är roligt något mer. Och mina vänner har sett mitt schema nu också. De höll på att dö totalt. Annika har ju ingen fritid över huvud taget. Jag bara titta på dom och undrade vad de har för fantastiska jobbscheman.
 
Men till det som jag har velat skriva om sedan förra blogginlägget. Jag la ju upp en video då men Ylvis. Nån dag senare är jag inne och kollar om SATW har uppdaterat och ser att människan har gjort en strip om denna låten. Kollar datumet och tror jag dör lite inombors. Jag fick höra om detta innan SATW. Jag hittar allt roligt ifrån SATW. Men nu var jag före. Och anledningen till detta. Annika lyssnar på radion. P3 är det nya svarta alltså. Älskar radion. Och har ni inte kollat in SATW innan så kan ni ju göra det NU.
 
Sen då. Var på kryssning i helgen. Det gick ju bra. Jättebra. Älskar när man vaknar upp på nått ställe, tror att allt är lugnt och sedan inser vad man har gjort under natten. Men men. Har inte så mycket ångest för det som jag brukar ha. Annika kanske börjar uppskatta onenightstands lite mer. Vem vet. Men jävlar va underbart det var för stunden. Men jag kunde inte gå på två dagar efter. Och allas reaktion över det hela är varför jag har ont. Ja.
1. Annika är sjukt otränad. Allt gör ont för mig
2. Karln skulle prompt ha mina ben upp mot ansiktet. Mina ljumskar sa ifrån ganska snabbt kan jag meddela.
 
Typ det enda jag sa mot slutet. Ge fan i mina ben. Dom gör ont. Hahahaha. Sexigt värre det där.
 
Nej. Man kanske ska göra sig i ordning inför natten. Tänkte jag skulle komma hem ifrån L idag. Ta en skön jävla dusch. Mysa ner mig i min onepiece och dricka en god kopp te. Kan ju säga att jag fastna framför datorn och tv:n. Gick till köket och sulle diska de största sakerna. Allt blev diskat. Så nu har jag ett rent kök iaf. Tog reda på mitt bröd. Och till slut hamnade jag här. Framför bloggen och hockeykväll.
 
Så nu ska Annika borsta tänderna. Byta om till min pyjamas. Ställa klockan på en tidig tid i morgon för att hinna duscha innan jobb. Annika har inte duschat sen i måndags så förstå om jag ser hemsk ut. Och sen till sist ska jag se nått avsnitt utav One Piece.
 
Natti natt. Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback