Yeah, Rock Him!!

Tänkte jag skulle kasta in ett litet inlägg nu medan jag väntar på att kycklingen ska bli klar i ugnen. Annika är ju nästan nyss hemkommen.
Annika har varit snäll idag och följde med E på hockey, Och möter Brynäs MODO så kan man ju bara inte säga nej. Och som matchen sluta sen. Hihi. Åååhh. Annika är nöjd. Sen bilen hon åkte hem med var då väldans sur. Förutom i mitt lilla hörn då.
 
Annars då. Min lägenhet börjar se mer och mer beboelig ut. Har skaffat mig en lampa nu, så nu slipper hon treva sig fram i mörkret med ett ljus i handen. Hon har en vacker dörrmatta och hon tog sig en promenad till Bernö igår och köpte sig en blomma. Så nu har jag en fin Orkidé i mitt sovrumsfönster. Eller heter det sovalkovsfönster. Fast det lät ju bara jättedumt. Så snart ska det nog bli ordning på den här lägenheten också ska ni se.
 
Nej. Då var kycklingen klar. Man bör väl kanske ta och tänka på refrängen. Hon ska ju upp och jobba i morgon. På tal om jobb. Åkte hiss med en av våra urologdoktorer i tisdags. Annika är trött som vanligt och gäspar för fulla muggar, vilket får doktorn att fråga om jag är trött. Nehe. Han säger det. Svara något i stil med att det är omänskligt att gå upp den tiden på morgonen som jag gör. Och Dr vill genast veta när jag går upp. Vilket jag svarar 5 på och han mer eller mindre dör. Och kommer med den klockrenaste kommentaren till detta. "Va fan. Det borde ju klassas som nattarbete Jag som tyckte att 6.20 var tidigt och fortsatte sova till kl 7" Alltså dom jävla doktorerna. 6.20 på morgonen är jag nästan framme i Gävle. Om man inte redan har kommit fram. Det beror på helt hur mycket bussen måste stanna innan den kommer fram till sjukhuset. De där doktorerna bör sluta klaga på allt och allting.
 
Nej. Nu ska jag sova. Ska bara ta reda på kycklingen lite snabbt innan.
 
Puss Puss
 
 
En sista bild bara. Den vara bara för klockren
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback