She give me love and I feel all right

Snälla söta rara Sandvikens Kommun. Kan ni inte sopa bort lövena från gångvägarna? Räcker det inte med att vi får pulsa i snö och halka runt på vintrarna?
Alltså denna stad. Först är det svinkallt ute. Lövena rasar ner från träden och det ligger löv upp till halva vaden min på vissa ställen. Igår kom värmen och med detta regnet. Så alla dessa stora lövpartier på marken har trmpats ner och bildat stora fläckar av hal livsfarlig sörja. Det är fruktansvärt.
 
Annars då. Har haft en fruktansvärd helg på sjukhuset. Dessa två dagar jag har haft ledigt har varit helt underbara. Igår tog jag igen all min försvunna sömn och idag har jag gjort av med alla mina pengar på kontot. Kuddar är fan inte billigt. Men nu ska jag nog sova bättre. Bara ett nytt täcke som fattas nu. Sen är det bara småsaker som ska till i min lägenhet. Som ett soffbord och en matta.
Men tillbaka till jobbet. Jobbade med E i måndags. Hon e fan grym. Älskar att jobba med henne. Hon fixar kaffe åt mig och är inte rädd för att ta hand om patienterna. Och i måndags sprang hon ner till kiosken och köpte en snus åt mig. Hon är så jävla söt. Och sen x-tra vaket vi hade. Så jävla grym hon med. Satte henne på allt skitgöra och hon gjorde det utan att blinka. Så jävla grymt när jobet flyter på som det gör. Även om jag hade det stressigt och jobbigt så skötte mina underbara hjälpredor mig med allt det andra.
 
Och på tal om blåbär. Ingen som har något bra tips på bra porr? Jag börjar tröttna på min. Samma sak om och om igen. Jag vill ha något nytt. Eller så bör jag skaffa mig någon som kan tillfredställa mina behov oftare än vad jag får dom för tillfället.
 
Och till sist. Måste köpa mig en påse "JÄTTE" Salt. Var skitlänge sedan jag åt det. Och efter denna video vill jag äta det än mer. Titta bara. Skrattar så jag gråter.
 
 
 
Puss Puss

Kommentarer
Postat av: L

tecknat eller riktigt?! :)

Svar: Spela roll. Bra porr skrev jag ;)
Annika

2013-10-24 @ 23:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback