N is for No survivors when you're...

Jag älskar radion. Denna fantastiska skapelse. Helt underbar. Stod i köket för en stund sedan och rensade svamp, lyssnar på radion då helt plötsligt, och tiden det tog innan min hjärna började inse vilken låt de spela. Kan ju säga att min hjärna inte är lika fantastisk som min radio är. Men låten. Dom spela Azonto. Det är ju en helt fantastisk låt. Älskar P som spelade den för mig en gång för kanske två år sedan. Lyssna bara...
 
 
 
 
Sen då. Inget mycket. Annika ska ju snart fara till jobbet. Ville bara prata lite radio innan medan jag tryckte i mig två mackor. Man ska ju inte hungra på jobbet. Har hittat en matlåda i frysen å. Så de e lugnt. De e sällan Annika svälter.
 
Och till sist. Varför lyssnar folk inte på mig. Berättar för alla mina vänner hur framtiden kommer att se ut. Alla bara skrattar och säger att det aldrig kommer att hända. Och sen då?
Ville bara säga det. Lyssna på tant Annika ibland. Så fel har hon inte jämt.
 

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: L

Tur att vissa lyssnar då :) och följer dig stadigt på bloggen ;) hoppas vi ses till helgen <3

2013-10-20 @ 19:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback