I can hear noises through the walls

Ja du L. Annika är livrädd för tillfället. Inte nog med att hon har supit bort sin plånbok så rinner det äcklig vit sörja ur mig. Man undrar ju inte vad det är. Man vet. Så jävla äckligt. Och snart ska hon till jobbet också. Kommer inte att kunna jobba på flera veckor nu ju. Måste börja lugna mig.
Prata med D igår. Inte ens han känner igen Annika som håller på och härjar för tillfället. Men de e lugnt D. Jag känner inte ens igen mig själv. Nog för att man ska leva för stunden. Men det här är ju helt klart överdrivet.
 
Sen då. De människorna jag var med i helgen sa alla att första anblicken av mig så var jag en pryd människa. Annika pryd. Ja det är ju ett sätt att se det på. Fy fan. Och sen då. Alla tycker jag är söt. Så jag är en pryd söt människa. Efter att prydheten har försvunnit från folks ögon är jag bara söt. Alla tycker jag är söt. Jag är inte vacker. Inte fin. Inte sexig. Inte nånting. Bara SÖT. Och hur ska man tolka detta söt?
 
SIF gick det åt helvete med igår också. De spelade oavgjort mot BK Forward och får med denna förlust åka ner till Division 2. Så nu håller vi tummarna för att Sandviken inte hamnar i Division 2 Norra. Det hade vart förargligt.
 
Nej. Nu måste jag sluta. Ville bara skriva om min hemska upplevelse jag hade för en stund sedan. Ni skulle ha sett hur det rann. Forsa nästan. Det blev till och med blött på golvet. Är ju tur i oturen att jag inte har skaffat mig en matta än.
 
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback