You're always in the best of company

Jag är då bra smart. Går in i köket för att jag är törtig. Hittar en mango som jag trycker i mig på 10 sekunder. Det är bara ren tur att ingen ser mig i detta ögonblick. Det är mango över halva köket efter att jag är klar. God var den i alla fall. Efter detta ser jag min fruktade diskhög. Så Annika börjar diska. Och allt blir nästan diskat. Är bara dessa oerhört tråkiga matlådorna kvar. Och medan jag diskar känner jag dessa trådar som sitter mellan tänderna efter att man ätit mango och som man även brukar få efter att man har ätit majs. Så Annika letar tandtråd. Sätter sig i soffan och ska börja pilla på datorn då hon än en gång kommer på att "Just ja fan. Jag är törstig". Men jag förlåter mig själv. Det har varit en helvetesvecka på jobbet. Och Annika har inte kunnat sova på nätterna. Ligger och rullar tummarna fram till kl 3 på natten och kliver upp kl 4.45 på morgonen. Hur jag ens kommer igenom mitt arbetspass är för mig en stor gåta. Kan ni svara på den så är ni välkommna.
 
Nej. Nu e de film. Ha de gött allihopa.
 
Puss Puss
 
 
P.S. Jag hittade lite dricka. Fick mig ett glas c-vitamin. Äckligt. Jag vet. Men det enda jag har utöver vatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback