Life goes on

Vad jag är glad. Är helt underbart för tillfället. Mina vänner jag har skaffat mig nu. Inget tjat, inget gnat, inget tjaffs, inget gnäll. Ingenting. Jag får göra som jag vill. Det är ingen som puschar och trycker, utan de förstår. Förstår att jag inte kan bli påtryckt utan måste få ta det lugnt.
Det var så bra att få träffa E i förra veckan. Och L. De säger precis de saker jag måste få höra. Att jag är blyg och rädd. Rädd för att släppa in folk i mitt liv. Men med deras stöd går det bättre. Älskar att ha er omkring er.
Och de andra vännerna jag träffar på grund utav L och E. De tar mig som jag är och försöker inte att pracka på mig en massa saker jag inte vill. Det är så sjukt. För en gångs skull umgås jag med folk som kan bete sig som vuxna människor och inte bara låssas. Dom är inte som jag.
Så till er all. Tack. Tack för att ni finns och för att ni hjälper mig i mina svåra situationer.
Och nej D. Jag har inte glömt dig. Du är underbar du med.
 
Puss Puss
 
P.S. Gå inte till Statoil och köp snus. De har väldigt många goda kakor att välja på vid disken. Och de har alldeles för trevlig personal för att inte köpa en av dessa kakor. Men de är förbannat goda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback