The witch is dead

Skärtorsdagen igår. Annika var överförtjust. Hade gnällt på syrran och hennes karl i tre dagar på att de skulle köpa godis som jag kunde ge till påskkärringarna. I onsdags när pappa fyllde år kom dom förbi med presenter till lilla pappa och ett helt kilo godis till kärringarna. Hur många påskkärringar kom det igår och sa glad påsk och gav ett fult men kärleksfullt målat påskkort. NOLL. INGA. Inte en enda liten påskkärring kom och plingade på dörren. Förstå om Annika är lessen. Älskar att se dessa små underbara varelser som ger en ett härligt stort leende. Vart har påskkärringarna tagit vägen? GE TILLBAKA DOM.
 
Har sovit skit denna vecka med. Så igår natt kom jag på den briljanta idén att sno min systers täcke. Jag har nämligen börjat att krama om mitt täcke på nätterna, men det blir så fruktansvärt kallt då. Så jag snodde min systers täcke. Hon bor ju inte här något mer så. Så inatt sov jag. Som en gud. Nerkrypen i mitt täcke och kramade systers. Var länge sedan jag sov så gott. Lovade att hämta mamma ifrån jobbet kl. 6 på morgonen också. Kan ju säga att det telefonsamtalet sov jag över. Vaknade kvart i elva. Var en utvilad och skamsen Annika som kom upp denna morgonen.
 
Nej nu pratar jag med D. Bara ringer och förstör. Men det är lugnt. Inte ofta vi kan prata med varandra. Så hej då folket.
 
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback