I guess sad eyes never lie

Förstår inte hur man kan gå till må underbart för att i andra stunden vara så nere att man inte orkar någonting. Hatar verkligen den här familjen. Visserligen är det inget att haka upp sig på. Men när det händer hela tiden blir det nog såhär.
 
Ja. Jag ska väl prata om dom goda nyheterna först. Annika har fått jobb. Börjar 2 april och ska jobba ända fram till sista augusti. Sen håller vi tummarna för att Annika får fortsätta. Orkar inte med en vinter till där jag inte gör någonting. Skjuter mig då. Jag måste göra något. Annars blir det deppAnnika för resten av livet.
Sedan till den oherhört dryga familjen. Kan verkligen döda min mamma. Hon är en stor jävla äcklig människa. Förstår inte hur man kan hata sin egna familj så mycket. Men jag gör det. Och det är inte många av mina vänner som förstår varför. För ens familj är något som man alltid har nära. Dom vet verkligen inte hur det kan vara med andra familjer. Och det mamma och jag bråka om du. Löjligt värre. Men som sagt. Händer det ofta och hela tiden blir det stort. Vi bråka om korv. För hon (mamma) tar fram godaste korven ifrån Polen och säger att syrran kan ta den korven om dom kommer hem. Och jag blir skitsur och säger att jag vill ha den. Då får mamma damp, som vanligt, och säger att hela kylskåpet är fullt av korv. Men det är inte den korven jag vill ha. Jag vill ha den smala korven. Jag vill inte ha tjock korv. Jag vill ha den korven jag alltid åt när jag var liten. Det är ju den jag alltid velat ha. Men hon köper alltid den tjocka korven för att hon gillar den mest. Och hon som gnäller på mormor att hon alltid köper sådan hon tycker mest om. Dom är ju precis likadana. Så nu. Bara för att jävlas med mamma, om syrran kommer hem, ska jag ge syrran all den tjocka korven och trycka i mig den smala helt själv. Och sen får mamma vara utan korv. Och mitt i detta bråket kommer hon med det dummaste någonsin, "Sist polackerna var här fick jag kasta korven för att ingen åt upp den". Va är det för försvar att komma med för att syrran ska få den smala korven? Sist polackerna var här var jag i ö-vik och fick inte ens smaka på den polska korven. Säger det till mamma som skrattar sitt jävla äckliga skratt och säger att dom aldrig skulle åka till ö-vik för lite korv. Nej. Dom har ju aldrig ställt upp med mat eller annat åt mig. Minns ö-vik och alla mina vänner. När deras familjer kom upp hade dom med sig mat och handlade saker. Mina föräldrar kom upp med absolut ingenting och gnällde över hur tomt jag hade det hemma. Jävla idioter. Jag hatar verkligen den här familjen. Skulle inte finnas något skönare nu än att få flytta härifrån. Komma bort och få börja leva på riktigt. Utan att vara deprimerad, höra att man är totalt jävla värdelös och få ha den korven man vill ha hemma.
 
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback