A dragon lives forever but not so little boys

Känner att jag borde uppdatera. Mitt liv står visserligen och stampar på startlinjen för tillfället. Humöret går upp och ner konstant. Fast inte när jag är med mina vänner. Då skiner jag konstant. Men jag har väl åter funnit en mening i mitt liv. Jag har fått jobb. Jag kan snart ta mig härifrån. Jag slipper snart min familj. Ska bli så sjukt jävla skönt.
Snart blir ju lilla Annika sköterska på avd 111A i Gävle. Fett nice.
 
Annars. Är sjukt irriterad på SAIK. Som vanligt. Alltså bandyn här i byn. Inte hockeylaget från Skellefteå. Hoppas att Skellefteå vinner nu när jag ändå fick dom på tal.
Men SAIK här. Det är ju så synd om dom. OJOJOJ. Dom höll ju på att åka ut elitserien för att de inte har några pengar. Stackars satar. Sen kommer nån jävla idiot som är noll intresserad och ger dom pengar för att han ska synas och se bra ut för världen. Va fan. Låt SAIK komma ur elitserien ett tag. Jag tror det skulle vara bra för dom. Ett sånt jävla bortskämt lag var det länge sedan jag sett. Dom ska fan ha allt serverat på ett silverfat. Eller hellre en dyrare valör på det fatet. Fy fan vad jag hatar SAIK. Och sen att dom får ha arenan gratis och vid varje match å skit. Har ni glömt hur det var när man var liten? Att man alltid fick träna på de sunkiga banorna och stå utanför den bra planen och sukta efter att ens få sätta en tå på den planen. Nej. SAIK kan gärna få åka ur elitserien och skaffa sig lite humanitet och respekt. För det saknar dom.
Och sen till pengaproblemet. Lyssna på tant Annika nu. En gång per säsong. Eller varför inte två? Gör en utematch. Sätt in de gamla reglerna. Låt publiken få komma med sina portföljer. Sänk priset på entren även. Jag lovar att det kommer folk. Publiken saknar utematcherna. Man var med på ett helt annat sätt än vad man är nu. Sitta inne i en sketen ishall man har betalat dyra pengar för och inte ens få ta med sig sin portfölj. Fatta att SAIK tappar pengar. Idioter är dom. Hela bunten. Och det vet jag. Min syster har talat.
 
Nej. Hur ska man avsluta detta trista inlägg då. JO MED SÅNG.
 
SJUNG MED MIG:
 
 
 
 
 
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback