We who don't care

Vad ska man säga. Det nya året är här. Annika skulle bli duktig. Haha. Är lika patetisk som vanligt. Jag har dock sökt mig två jobb denna vecka i ala fall. En bit på väg. Man kanske kan bli ensam snart. För jag måste flytta. Blir galen i detta hus. Men men. Snart så...
 
Så nu håller vi tummarna för att Annika ska få jobb. Vilket som hellst. Bara jag får göra någonting. Klättrat mer eller mindre på väggarna nu för tiden.
 
En annan sak som har hänt mig. Jag brukar alltid ligga vaken halva nätterna för att sedan sova bort halva dagarna. Nu gör jag tvärtom. Ligger fortfarande vaken halva nätterna och sover nästan bort halva dagen. Annika har börjat somna kl 20-21 på kvällarna för att sedan vakna pigg och utvilad mellan kl 00-04 på nätterna. Sjukt irriterande. Ja gär så trött om dagarna. Försöker hålla mig vaken länge på kvällarna för att jag inte ska vakna så tidigt. Men det går inte. Jag vill verkligen inte sova om nätterna. Försöker med allt för att somna om. Dricker mjölk, dricker vatten, kissar, rullar tummarna, funderar, försöker slappna av m.m. Funderar på att köra på D:s förslag för att somna. Göra armhävningar tills man stupar. Det kan ju inte bli värre så att säga.
 
Hade jättemycket om att skirva om. Har funderat på att logga in flera gånger de senaste dagarna för att uppdatera. Men det har inte blivit av. Kanske det man ska göra för att bli trött. Skriva av sig all skit jag måste få ut. Är ju mest det man grubblar om på nätterna. Försvinner det så kankse man kan sova bättre. Och om lilla Annika kan få arbeta något.
 
Men men. Måste sluta nu Har letat fram p4 på radion och ska snart försöka mig på melodikrysset. Det var ju ett tag sedan jag gjorde det så. Löste melodikrysset alltså. Var senast i somras när dom var på besök i Sandviken. Så de e väl dags att görat igen.
 
Nu är kl 10 och ekot har börjat. Ni får ha de så bra allihopa.
 
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback