The clouds come and go

Orkar verkligen inte med naglar. Värsta jag vet är att klippa dom. Fast ännu värre är att ha långa naglar som har gått av på ena sidan och fastnar precis överallt. Jag tycker nog bara inte om att ta hand om mina naglar helt enkelt. Och jag har ju verkligen rätt yrke för att ha långa naglar med. Klippte naglarna nyss. Om nån timme kommer jag att svära och skrika över att jag inte fortfarande har mina långa naglar. Man kan använda långa naglar till så mycket. Som att klia helt underbart skönt, ta bort någon plita man finner på kroppen, skruva i skruvar som sitter något löst m.m.. Kan inte komma på mer för tillfället jag gör med mina naglar. Men mycket är det.
 
Annars gör jag inte mycket om dagarna. Går omkring och är arg på allt och alla. Måste verkligen få ett jobb snart. Kan inte bli mer galen än vad jag är för tillfället. Enda jag gör om dagarna är att handla och laga mat. Enda possitiva där är ju att jag kommer ut, rör på mig och får i mig lite frisk luft. Ja...
 
Sen en fråga. Ska jag köpa mig tre böcker för 70kr styck när serien finns att läsa på nätet? Enda som tillkommer i böckerna som man inte får via nätet är sexscenerna. Och det kanske man kan vara utan. Jag vet inte. Jag är bara så trött nu. Men det är nog en onödigt utgift. Tillkommer säkert frakt också på flera hundra eftersom de ska skeppas ifrån USA. Nej. Jag skiter i det för tillfället. Jag kan köpa dessa sedan när jag fått en inkomst. Hihi
 
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback