Mango bitar Torkade

Måste säga att Mango bitar Torkade är godare än Melon bitar Torkade. Underbar svenska på dessa paket. Men men. För 20kr är det fett värt det. Underbart gott. Trots att mangobitarna är slut och mina kokosbitar jag har kvar smakar mest socker.
 
Anledningen till att jag skriver nu är för att jag har hittat min japanska låt. Som jag har letat. Trodde inte jag hade funnit den. Men tji fick jag. Så går det när man går igenom sidor för fort. Helt underbar låt. Förstår ingenting. Men den är vacker att lyssna på...
 
 
 
Lyssna och njut.
 
Sen då. Jävla vänner man har. Har varit noll intresserad den sista tiden att surfa porr. Jag vet. Ovanligt för mig. Men jag har inte sett nån glädje i det. Och sen då. Pratar med D och sen är man fast igen. Va fan. Det är inte undra på att min dator e full med skit. ÅÅHH. Jag måste börja leva igen. Ska skicka in min ansökan till leg. ssk idag i alla fall. Så händer ju någonting på vägen.
Mamma frågade mig häromleden när jag kunde ta och börja söka jobb. Tror hon ville skälla på mig igen. Svarar helt lugnt att jag redan sökt jobb. Så jävla härligt det är när man får sätta sina föräldrar på plats. De tror verkligen att jag bara sitter hemma och inte gör ett skit om dagarna. Så fel dom kan ha. Hahaha. Underbart.
 
Nej. Jag får väl ta och klä på mig. Känner mig fett äcklig trots att jag duscha igår. Dags att dra på sig onepiecen, klackeskorna och tiaran. Så vacker man är om dagarna.
 
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback