Like a simple question looking for an answer

Vad ska man säga. Det behövs en Fröken Fahlander för att göra illa sig när man städar. Hittade igår när jag stod i duschen ett svart/blått märke på mitt långfinger. Trodde jag var smutsig tills jag försökte tvätta bort det och det började göra ont. Då började hjärnverksamheten gå igång och jag förstod vad det var för något. I måndags när jag städa i ren frustration smällde jag in handen i hörnet på soffbordet. Gjorde ont som fan men brydde mig inte mer om det.
Ja. Som sagt. Det ska vara Annika Fahlander till att göra illa sig på grund utav städning.
 
Nästa ämne är nästan för pinsamt att skriva om. Men jag måste. Inte nog med att jag är klantig så är jag sjukt otränad också. Gjorde några benböj i duschen igår medan jag schamponerade håret. Helt normalt sådär. Precis som om att jag alltid borstar tänder på ett ben samtidigt som jag blundar. Men om jag återgår till benböjen här. Det skulle jag aldrig ha gjort. Fatta min träningsvärk jag har i mina ben idag. Det är helt sjukt. Av några sketna benböj. Va fan. Annika måste börja träna lite hårdare. Känns som om att jag borde ge Wii Fit en till chans. Det gick ju bra till en början. Men sen vette fan vad som hände. Jag kanske ska ställa mig på den igen efter att jag har handlat idag. Låter som en bra ide.
 
Och mamma sen. Mer irriterande kan man ju inte vara. Berättade om min hemska träningsvärk i benen och hon kommenterar med att jag borde handla oftare och bära tungt på ryggen. Idiot. Jag har inga problem med att bära tungt på ryggen. Gör jag jämt när jag är och handlar. Och har man det tunga på ryggen så känns det ju knappt att de e tung. Pucko.
 
Nej. Nu har jag pratat för mycket här. Är helt chockad själv över hur mycket jag har uppdaterat den sista tiden. Men me. Ibland måste man prata av sig mer än vad ens kompisar orkar lyssna på...
 
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback