Did I hit the wall before I knew which way to go?

Jag måste sluta lyssna på P4. Nyheter varje halvtimme och det är inte alltid man blir glad. Fy satan vad jag är upprörd nu. Varför kan det aldrig hända något bra i mitt liv för? Varför ska jag alltid få vara besviken när alla andra får vara glada. Fast syster är arg hon med. En bra sak i allt detta.
Och varför jag är arg. Ja. Petra Mede ska hålla i Eurovision Song Contest. Kan ju inte bli värre. Människan är ju dötrist och inte rolig på en fläck. Drar bara en massa rasist- och sexskämt konstant. Jag ser inget roligt i det. Och syster är ju bäst "Hon ser ut som en transa". Jo. Nog gör hon det allt. Enda positiva jag kan säga om Petra Mede är att hon för det mesta har fina klänningar och fina frisyrer.
Är så arg att jag har dammsugit hela huset. Inte något bra dock. Bara så skönt att få drämma in dammsugarmunstycket i väggen och få ut lite av mina aggressioner.
 
Hitta inte min laddare till telefonen heller. Sprang runt i hela huset och sökte. Då kommer Petra på radion och börjar prata. Är så arg då att jag skriker rakt ut "JÄVLA FITTA". Mamma håller på att dö och undrar vad det är med mig. Säger att jag inte finner min laddare och att Mede är på radion. Då skrattar hon bara. Fint att familjen förstår vad jag går igenom här. Hittade en laddare till slut i min ryggsäck. Då hittade jag även min andra laddare jag oftast använder, bredvid ryggsäcken under alla mina korsordstidningar. Får nog ta och städa mitt rum grundligt någon dag. Det här går inte. Jag tog bort råttorna bakom dörren idag i alla fall.
 
Nej. Nu får jag göra något annat för att göra mig gladare. Musiken jag lyssnar på för tillfället är ju inget vidare hit så...
 
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback