Cause I could use some friends for a change

Vad ska jag säga. Kl är nu 8.00 på morgonen. För en halvtimme sedan, kl 7.30, vaknade jag pigg och utvilad. Fast nu börjar tröttheten komma tillbaka. Jag vaknade mitt i en dröm, som jag inte kommer ihåg nu. Men intensivt måste det ha varit.
   Vet inte vad jag ska göra med min kropp något mera. Jag somnar så förbannat tidigt varje natt. Eller natt och natt. Kväll är det ju. Igår kväll ville jag sova kl 19. Men jag tvingade mig sjäv att vara vaken en stund. Höll mig vaken till 21.40. Sen gick det inte mer. Fast jag vaknade ju senare än vad jag trodde att jag skulle göra. Men nu har jag börjat vakna på morgonen istället för natten. Känns jävligt gött.
 
Fick mitt examensbevis häromdagen med. Så nu fattas bara ett personbevis och sen ska jag ansöka om att bli leg. ssk. TJOHOO. Förstå om jag är glad. Ska bli helt underbart. Och jobb har jag sökt med. Så håll tummarna åt Annika. Jag orkar nämligen inte göra ingenting något mer.
 
A hörde av sig häromleden med. A känner sig ensam och vill att jag ska komma. Känns nästan som om att jag vill göra det. Är så trött på Sandviken och kompislösheten. Jag har inte en enda vän här. Är så sjukt ensam och instängd. Fast det finns bara ett problem med att ta sig dit A bor. Jag gillar inte deras sjukhus. Vill verkligen inte jobba där. Usch usch.
 
 
Så ska väl Annika prata porr. Som vanligt. Som dom flesta vet är jag, tack vare D, besatt utav Naruto. Och jag älskar Kakashi. Underbar karaktär. Min besatthet av Naruto är nästan större än den besattheten jag har över Harry Potter. Fast bara nästan.
   Och nu till frågan om porr här. Hur man kan ta sig från Naruto till porr. Steget är jättekort. Jag lovar.
Som sagt är jag besatt av Kakashi. Och hur kan man inte vara det? Han är ju skitcool. Och människan som gör rösten till honom passar ju så sjukt jävla bra. Underbar röst ju. (Den japanska. Inte den engelska. Naruto på engelska går inte att se.) Och då måste man ju bara se vilka andra karaktärer denna människa har satt röst på. På wikipedia finns en hel lång radda med teknade japanska filmer och serier som denna människa är med i. Och Annikas ögon trillar nästan ut när hon börjar känna igen vissa av dessa namn. Det är ju teckande porrfilmer, hentai, som Annika har sett. Och tittar lite på ibland sådär.
   Måste säga att min syn på Kakashi har ändrats totalt. Han har lyckats bli mer porrig än han redan är.
 
Och sist men inte minst. Min mor lyckades förvåna mig igår. Jättemycket. Var länge sedan jag blev så förvånad. När jag kom hem igår sa hon att hon köpt något som jag alltid velat ha. Och mitt minne fungerar ju inte alls. Jag på en gång "EN SMINKDOCKA". Det var det inte. Och minen på mamma sen. Haha. Oslagbar. Men jag öppnar den lilla påsen jag får av mamma, som inte kan innehålla en sminkdocka, och ser den. Denna underbara skapelse jag alltid velat ha. I påsen ligger det en tiara. Jag är så sjukt glad. Har äntligen fått en tiara. ÄLSKADE UNDERBARA TIARA. Jag är en prinsessa. TIHI
 
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback