Var ska vi sova inatt

Snällaste vännen jag är någonsin. Pratar med kompisen igår som är sjukt less på allting här i världen. Själv kan jag inte riktigt känna med henne eftersom jag sitter och spelar Sims2. Och precis när hon pratar med mig ligger maken i soffan med hemhjälpen och frun är på väg hem efter att ha blivit nedgraderad på jobbet. Allt jag kan tänka är "NEEEEEEEEEEEEJ. NER I POOLEN. NER I POOLEN". Kan ju säga att det slutade lyckligt för en gångs skull. Frun lyssnade på mig och gick ner i poolen så att maken kunde ta sin tid att säga hej då till hemhjälpen. Annika var överlycklig.
 
Annars då. Schlagern drar ju igång idag. HEJA DAVID. Vill inget hellre än att han ska ha en bra låt och gå vidare. Annars blir Annika lessen. Och nej. Jag lyssnar inte på låtarna innan. Det är fusk. Dom ska man höra först när de visas på tv. Tycker jag i alla fall.
Och de som leder schlagern sedan. Ja Gina går ju ann, men den där Danny. Varför ska han vara med? Han är ju asdryg, skitful och jätteläskig. Enda fina på honom är ju hans armar. Jag har sett han live så jag vet.
Nej. Det blir nog mer prat om schlagern i morgon. Nu måste jag klä på mig och dra iväg. Ska sola mina 5 min och handla in schlagerbibeln. Har glömt att jag alltid köper den. Men det är nog för att jag inte har sett den som jag inte har inhandlat den.
 
Avslutar väl detta inlägg med en fin liten låt. Fråga mig inte vilket språk det är. Och jag ska inte ens försöka mig på att gissa. Då blir det bara fel. Tro mig...
(fast jag skulle tippa på italienska)
 
 
 
 
 
 
Vi hörs folket.
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback