I need somebody and always

Vad ska jag säga. Annika börjar bli totalt depprimerad igen. Inte ens solningen hjälper nu. Vill bara ligga i sängen dagarna i ända. Och familjen hjälper inget heller. Eller jo. Syster hjälper. Men mamma och pappa. Enda som dom tänker på nu är att jag måste, MÅSTE hitta ett jobb. Och jag vill hitta ett jobb. Men det blir inte lättare av att dom skäller och gnäller på mig de stunder de är hemma. Orkar verkligen inte livet nu.
Som sagt. Sola hjälper inte och de få stunder i mitt liv jag finner glädje försvinner lika fort igen. Ni ska bara veta vad glad jag blev igår av att finna ett brev i brevlådan till mig. Ett brev. Ingen räkning. Ett handskrivet brev utan avsändare. Och det var även postat till Fröken Annika Fahlander. Så jävla gulligt. Försökte med allt att se vad det var innan jag öppnade det. Men de gick inte. Och jag har inga magiska krafter i mig att kunna se igenom kuvert. Så jag slet upp brevet och fann ett inbjudningskort till en 75-års fest. Så då kunde jag inte sluta le på ett tag. Någonting som gav mig glädje en stund.
 
Träffade min syster igår med. Hennes karl fyller år idag. Så jag hjälpte henne att köpa öl till honom. Så snäll jag är. Var underbart att träffa syster. Få prata om alla problemen jag har och hur jag mår för tillfället. Enda människan som förstår varför jag bara ligger i sängen dagarna i ända. Mina föräldrar förstår ju inte det. Hur man bara kan ligga och inte göra ett skit. Då är man ju psykiskt sjuk så. Suck.
 
Och mina problem här. Vaknar vareviga morgon med dyblöda trosor. Verkliga pissblöta. Värst var i måndags när jag vakna och var blöt utmed hela benet. Gick som om jag skitit på mig till toaletten och mamma tittar på mig som om att jag kom från månen. Torkade mig ren och kom fram till tre olika orsaker till att jag är pissblöt:
 
1: Jag läcker. Eller med andra ord. Jag kissar på mig. I liten mängd. Inte så som man gjorde när man var liten.
 
2: Jag har extrema jävla flytningar.
 
3: Jag är sexuellt frustrerad och mitt undermedvetna gör saker med min kropp när jag sover.
 
Så för att fixa till detta lilla problem har jag nu köpt mig 5 liter tranbärsjuice, äppelcidervinäger och en skonsam rengörningsolja för underlivet på apoteket. Hoppas att något av detta hjälper. Tänkte om jag skulle ta och använda mig av Lactal även. Mitt underliv har ju krånglat sen jag kom in i puberteten. Borde nog ha gjort något åt detta medan jag fortfarande kunde gå på ungdomsmottagningen. Men jag har alltid haft svårt att prata om mitt underliv med folk. Svårt att vara naken inför folk också. Inte svårt så att jag inte kan duscha inför folk. Men haft jättesvårt med det intima inför folk. Kanske dags att växa upp. Men jag är på väg mot det bätre så.
 
Nej. Jag kanske ska sluta mala på nu. Kan ju skriva mitt CV så att jag har gjort något idag än bara suttit och läst fanfiction.
 
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback