Det kommer att bli kiss

Fortfarande totalt jävla nere. Och fortfarande tjat ifrån föräldrarna.
Har kommit på en sak här. Allt detta tjatet ifrån mina föräldrar gör så att jag bara vill mindre och mindre göra det dom tjatar om. Skitlöjligt. Jag vet. Men ju mer en förälder tjatar, desto mindre vill ju barnen göra. Har alltid varit så och kommer alltid att förbli så. För vilken unge, oavsett ålder, vill göra sånt som deras föräldrar säger åt dom att göra. Inte jag i alla fall. Det kanske finns någon där ute som lyssnar blint på vad dennes förälder säger. Men inte jag. Jag är fortfarande i trotsåldern fast jag är 26 år gammal. Ja, jag är mogen.
 
Annars då. Nu är alla deltävlingar i schlagern slut. Och jag måste säga att jag förstår inte hur svenska folket röstar. Det kommer ju bli världens tråkigaste final. De låtar som har gått till final är ju jättetråkiga. Förutom Sean Banan då. Tur att det finns nån artist med lite fart och komik i sitt framträdande.
Men nu ska vi inte se till finalen riktigt än. Ska ju vara andra chansen först. Och där håller Annika sina tummar för Martin Rolinski och Behrang Miri. Fartlåtar som är bra. Martin har ju en underbar 90-tals låt och Behrang är bara bra. Man blir glad när man hör låten och man vill bara dansa. Ja. Annika vill dansa trots att hon e deppig.
 
Städade även idag. Var lite dammigt bakom min bäddsoffa jag sover i. Drog fram dammsugarn och försökte dammsuga bort skiten. Men det var lite dammigare än vad jag trodde det var. Var ett stort äckligt lager bakom soffan. Och nej. Det syns inte. Detta rum har inte ett golv. Eller jo. Golv är det ju. Men inte ett hårt golv. Detta golv består av en skitful, brun, heltäckningsmatta som döljer dammet väldigt finurligt. Denna matta måste vara den äckligaste mattan någonsin. Vill inte veta vad som lever i den. Borde sanera detta rummet en vacker dag.
 

Igår natt kunde jag ej sova. Låg vaken till efter 3 någon gång. Sen gav jag upp. Tog fram datorn och började se på Eurovision Song Contest ifrån 2000. Vilken underbar ESC det var detta år. I Sverige så klart. Med Kattis Ahlström och Anders Lundin som programledare. Tycker inte om Anders, men de e tack vare Allsången. Men vilka bra programledare de var. De var lugna, prata ingen skit och skrek ingenting. De höll en normal samtalston. Otroligt. Man blir nästan lite stolt. Jämfört med den skiten som ska hålla i ESC detta år. Ja. Ni såg ju igår hur det kommer att bli. En blabbande transa som tror hon är skitroligt. Kan ju inte agera för fem öre heller. Danny är ju inte heller bra på att agera. Men han försöker inte visa det som att han är världsbäst heller. Han står ju där och skrattar åt sig själv. FAN. Jag börjar tycka mer om Danny. Trots att han är ett jävla svin.
Men till ESC 2000 här. Det fanns en grupp som deltog det året. Dom hette Brainstorm. Dom var underbara. Låten är fantastisk. Och jag har alltid sagt att dom kommer ifrån Estland. Dom är ifrån Lettland. Så nu får alla skratta åt Annika.
Men lyssna. Det är underbart...
 
 
 
 
Sångaren är ju förjävla söt han med å. Så underbart....
 
 
Till sist vill jag bara säga "Förlåt D". Jag har haft fel. Jag vet att jag är dum. Men nu har jag varit sjukt dum. Och innan du blir alldeles brydd utav detta. Det handlar om Naruto. Jag vet vad jag har sagt om Kakashi. Och du har försökt sagt att han är grym och jag vill se mer. Han är grym. Det är nog bara barnen som har gått om honom. Jag har sett detta nu när jag har tittat tillbaka på de gamla avsnitten. Så förlåt. Han visar verkligen vad han går för. FÖRLÅT.
 
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback