Jag hatar att känna efter

Vad ska man säga. Har sovit som en gud två dagar på raken nu. Jag ska verkligen inte sova själv. Då har jag svårt att slappna av. Inte för att jag sov mycket inatt. Men den lilla stunden som jag försvann till John Blund måste jag ha sovit för tre nätter på raken. Och jag frös inte. Även fast jag låg naken var jag så varm så varm. Men sen försvann min värme. Och jävlar vad jag blir kall fort. Och folk undrar varför jag sover fullt påklädd.
 
Blev utskrattad på jobbet i torsdags med. Men det var av kärlek. Hoppas jag. Dom satt och grät utav skratt i alla fall. Och jag ska tillägga att jag skrattade lika mycket jag med. Men som sagt. Annika jobbade och stretade och slet på jobbet. Sista jag skulle göra för dagen var att tömma en KAD med FlipFlow på en patient. Öppnar den som vanligt och krånglar som satan med att få kissflaskan på plats. Helt plötsligt säger det splutt och jag får kiss i hela ansiktet. Inte den mest trevliga upplevelsen kan jag tillägga. Och när jag berättar detta för mina kära kollegor sitter dom och tokskrattar. Fast hade det hänt någon annan hade jag nog garvat mig fördärvat också.
 
Annars vill jag bara avsluta med att säga att jag hatar att prata känslor. Inte många som vet det. Men några få i alla fall. Och er håller jag kärt. Och L. Vi ses för nån timme på julafton. Vi pratar då.
 
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback