I'm your biggest fan

Jag måste börja ta tag i mitt liv. Gör absolut ingenting om dagarna. Fast igår gjorde jag ju en bra sak på väg till ett bättre liv. L och jag satt i nån timme och skrev ihop 5 rader på våran c-uppsats. Skickade den till läraren som svara inom 30 min och vi fick skriva 5 rader till. De e fan så jävla nära nu. Snart e jag fan Leg. SSK. FY FAN VAD SKÖNT. MOAHHAHAHAHAHAHAAA.
Nej. Jag måste börja göra något med mitt liv. Sova i tid till exempel. Fast igår gick det ju nästan bra. Somna innan kl 2 på natten i alla fall.
 
Och en sak till jag måste ändra på. Trodde jag var en mystisk person som ingen vet vad jag gillar, gör m.m. Pratade med herr D igår. Det tog honom 5 frågor innan han hade luskat ut vad jag gjorde. FEM. Va fan. Får börja leka emo igen och inte prata med någon. Jag är ju inte spännande eller rolig någonstans. Är ju som en öppen bok FFS.
 
Men men. Snart kan jag börja jobba igen. Då får man ju lite mer perspektiv på livet. Lite mer kontinuitet. Om man nu kan ha det när man jobbar som sköterska. Sjuka tider man jobbar när man arbetar som sköterska. En kväll här, en dag där och så är man en dag ledig mitt i alltihopa. Men men. Det är mer kontinuitet än det jag har nu. Enda jag gör nu är ju sova och äta. Typ. Ungefär. Orkar knappt duscha. Vilket jag borde ta och göra nu. Men jag orkar inte. Lata jävel.
 
Men jag ska ta och handla idag. Tror jag går vid 14. Eller tvingar mig själv rättare sagt. Frisk luft och promenad är aldrig fel. Och jag har ju mina fina skor nu också så. Underbara skor att gå i. Men så e de promenadskor också.
 
Var bara detta jag ville skriva om. Att jag inte har ett liv och att jag måste skärpa till mig. Tror alla vet vad jag håller på med om dagarna nu så.
 
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback