Är du glad nu Herr J?

AAHHH!
Jag blir galen. Varför säger föräldrar saker 10 min innan det händer? Eller är det bara mina föräldrar. Kommer en fredag em och bara "Just ja. Ni är ensamma i helgen.", fredag kl 16.30 "Ni lagar mat idag" eller söndag em "Ni är ensamma nästa vecka. Vi åker måndag tidigt. DU skjutsar oss.". Idioter. Och sen undrar dom varför man blir arg på dom.
 
Men men. Var egentligen inte detta jag vill e prata om. Men mamma kom och gjorde mig så arg nyss. Vill ju prata musik. Älskar dålig musik. Det enda jag lyssnar på för tillfället. Fast WICKED är inte dålig musik. Är väl det enda bra jag lyssnar på. Nej. Jag kanske ska göra något med mitt liv. Ringa lite viktiga samtal. Om folk har öppet idag. Tveksamt. Men man kan ju försöka iaf.
 
Nej. Nu får jag ta tag i mitt liv medan syster kliar mig på ryggen.
 
Puss Puss
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback