Ni kunde lika gärna vart apor på zoo

Sitter man i Umeå för tillfället och bara myser. Underbart med vänner som får låta en vara som man är. Hatar alla där man måste låssas vara en annan. Och jag har en del sånna vänner. Ganska många faktiskt.
Min dator e fortfarande helt död. Dom ringe ifrån verkstan i fredags och fråga efter lösenordet. Så förhoppningsvis så kanske de hör av sig i morgon. Det hade ju varit förträffligt. Har sån abstinensbesvär nu så att det är sjukt. I söndags satt jag 8 timmar på skolan bara för att få vara med en dator. Förstår inte vad det är en som lockar så mycket med en dator. Och man kan ju inte heller se på porr på skolans dator. Så fråga mig inte vad det var som fick mig att vara kvar där i 8 timmar. Nånting måste det ha varit i alla fall.
Nej. Nu ska jag spela lite spel och sen kanske man ska gå och vara social med L igen. Det var ju inte igår vi sågs. Fast hon gullar med A konstant. Så jag kan nog sitta här ett tag i alla fall. HAHA.
Nej. Nu spel.
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback