I'm gonna be the mane event

Varför gör jag sällan sånt jag mår bra av?
Varje gång jag går ut och rör på mig mår jag bra efter. Hur ofta gör jag det? Svar: Aldrig.
Varje gång jag lämnar in en uppgift i tid. Hur ofta gör man det? Svar: Aldrig.
Vad borde jag göra med mitt liv? Saker jag mår bra av.
Men det är på väg att bli bättre i all fall. Snart ska jag sluta skolan. Så då slipper jag ha ångest över att jag alltid lämnar in mina uppgifter i sista sekunden.
Jag har vänner som tvingar iväg mig på promenader lite nu och då + att D har sagt att han och jag ska åka vasaloppet 2014. Så det är ju bara att ligga i hårdträning nu då. Funderar på att köpa mig ett par stavar som jag kan börja gå med.
Jag var ute i 40 min idag och traska. Och sista etappen av min lilla runda flaxar mina armar som sjutton. Så då borde det ju bara vara positivt att jag köper mig ett par vandringsstavar att använda. Då kanske man blir av med dallret på armarna med.

Och vad blir summan av detta då? Annika ska sätta sig ner och skriva klart en av sina uppgifter idag och skicka in och börja promenera lite längre sträckor varje dag än bara ner till bussen/skolan. Det borde ju kunna gå tycker jag. Och sen kanske man mår ännu bättre sedan. Sen kommer ju helvetet att komma första söndagen i mars 2014. Undrar om jag borde kontakta en läkare. Fast det kanske står några utmed vägen på vasaloppet.

Nej. Nu ska jag skriva uppgift och sedan duscha.

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback