I'm dreamin' my life away

Hallå hallå folket.
Ska bara säga att jag lever. Var ju ett tag sedan som jag skrev så...
Men det händer absolut inget i mitt liv. Har börjat festa lite mera. P hör av sig lite nu och då och vi super våra kloka skallar ifrån oss. Sista kursen i skolan har börjat. Skriver med en tjej nu som gör att allt flyter på. På två dagar nu har vi skrivit 4 sidor. Det är ju helt sjukt. Så nu ska vi bara se till att allt flyter igenom som en röd tråd. Ledarskap i vården är verkligen inget höjdarämne.
C-uppsatsen går ju åt helvete den med. Men men. Den ska ju in på fredag så får vi väl domen sen då. Suck.
Annars så flyter skolan på rätt bra. Har bara två restuppgifter, eller kompleteringar som det heter och den kursen jag håller på med nu. Förra kursen klarade man ju. Tack gode gud. Trots att jag hade lite problem på vägen. Men det ordnade upp sig till slut. Och inte en enda kompletering. Tjohoo....

Såg nyss en film. På TCM. Älskar TCM. Älskar gamla filmer. Såg "Adventures in Babysitting". Var en fasligt söt film. Men jag har sett den förr. Fastnar ju alltid för de mest konstiga filmerna. Krigsfilmer är ju helt klart bäst. Vet inte hur många gånger jag har sett "12 fördömda män" eller "Kellys hjältar". Jag blir alltid lika glad när de dyker upp på tv:n. Nej. Nu ska jag avsluta och fortsätta med det jag alltid gör. Snus och spel. Alltid spel. Hehe.

Och en sak till. Vad jag önskar mig mest av allt i hela världen för tillfället. EN MÄNNISKA SOM VILL KLIA MIG PÅ RYGGEN. Gärna en sån med klor till naglar. Vill sätta dom långt in i ryggen på mig och riktigt riva. Fy fan va skönt det skulle vara. Att blir kliad på ryggen tills den blir alldeles röd och varm. Finns nästan ingen bättre känsla. MMMMM...

Nej. Nu så blir det hej då. Och lite intro till "Adventures in Babysitting". Kan ju säga att ni inte har missat något om ni inte sett filmen.

Puss Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback