ESC

Då var Eurovison Song Contest över för detta år. Och jag måste säga att det var ett av de mest rättvisa röstningen jag sett på länge. Inte bara för att Sverige vann utan för att länderna röstade på alla länder som fanns och inte bara på sina grannländer. Känns riktigt gött. Och sen Sverige då. Vilken skön seger. Det här har jag väntat på i 10 års tid nu. Enda gången jag kände att Sverige kunde slopa finalen var när Anna Bergendahl och Charlotte Perelli vann Schlagern i Sverige. Och Anna åkte ju ut. Har aldrig varit så glad någonsin. Och Charlotte kom med i finalen endast för att juryn ville det. Inte folket. Hahahaha.
Nej nu är jag elak. Men. Jag är elak i år också. Gillar inte Loreen alls. Tycker hon ser, ja. Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara. Men jag får dåliga vibbar av henne. Men hon gjorde det bra. Riktigt jävla bra. Även om rösten skar sig i semin så kom hon tillbaka och visa hur man gör ett framträdande. Och dansaren. DANSAREN. Fy fan va kung han är på att dansa. Och dom var ju fantastiska tillsammans. Dom passade varandra perfekt.
Annars då. Tyckte Finland var bäst av dom alla. Sen Irland. Dom är ju så söta småpojkarna. Och dom var bra. Inte lika bra som förra året. Men bra. Riktigt bra.
Och för att dryga lite kommer nu både Sverige och Finland. Måste ju visa lite filmer. Haha.





Annars då. Var på sommarfesten på kåren i fredags. Slutade ju i ren kalabalik. Det kan vi ju prata tyst om. Inte för att jag gjorde så mycket hemskt. Trodde jag var nyktrare än vad egentligen var. Men så är det ju varje gång man är ute. Men men. Man ska inte ångra det man gjort. För just i det ögonblicket var det precis det man ville.

Lite mer ESC prat här. Satt i korren igår och tittade på finalen. Satan vad kul jag hade det. Vissa människor kunde man ju vara utan. Men men. Allt blir ju till det man gör det till.

Så nästa år. Då jävlar far jag å L mot ESC finalen vart den nu kommer att hamna i Sverige. Själv röstar jag på Sandviken. Ska man ha den i en aren kan man väl ta den största i Sverige. Haha.

Ha de gött folket. Man ska väl försöka städa lite.

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback