You wish your tired feet were fireproof



 

Till er allihopa. Orkar inget mer. För det är så här mitt liv ser ut för tillfället. Enda man får är avslag. För har inga andra problem så har ju inte jag det heller.

Man kanske borde lära sig att dricka whiskey. Då skulle man ju ha en hobby iaf. Får åka och hälsa på L så kan hon lära mig. Ibland känner jag att det behövs. Eller så är det bara nån snedvriden syn man har att man ska dricka whiskey när livet är skit. För det gör man ju på tv, film och i böcker...

Nej. Nu ska jag tillbaka till Bruce, Sylvester, Jet, Arnold och Dolph. Actionfilm FTW :D


Kommentarer
Postat av: Louise

men så är det inte alls det ! i alla fall inte från min sida gumman ! skit i övik och kom hit ett tag ! för nu är det som måste bort därifrån ögonblickligen och bara spy galla på någon ! och mig får du spy på hur mkt du vill !



käraste vännen min, jag är rädd om dig <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback