Word Tiles

Som alla vet, eller de flesta i alla fall, vet att jag skaffa en ny mobil för ett tag sedan. Blev rasande för att jag inte hade WordFeud på denna mobil eftersom jag har en symbian. Och alla tycker jag ska byta. Men jag gillar min mobil. Den är grym. Passar mig perfekt. Och det var bara bra att jag inte har en Android eller iPhone. För då hade jag bara suttit och spelat wordfeud dagarna i ända. Idag, dum som jag är, satt jag inne på OVIstore och leta efter roliga spel. Hittade panda vs ninjas. Inte så värst roligt. Det är precis som angry birds fast med pandor och ninjor. Men sen. SEN. Så hittar jag Word Tiles. Inte bra, inte bra. Det är precis som wordfeud fast för symbiantelefoner. Och på engelska. Och min engelska är ju inte den bästa. Enligt mig. Så de e ju ett ypperligt tillfälle att träna på den. Ända nackdelen är att jag får alla X, Y, Z och Q. Och jag kan finna ord att lägga på dessa bokstäver. MEN DET GÅR JU INTE IN I PLANEN. MORR
Annars då. Var sjuk i helgen. Och jag vet inte om det är en sandvikengrej eller inte. Men jag sa till alla att jag inte mådde bra, och tillsvar får man "Men lilla gumman. Har det hänt något? Är du lessen?" Jag är van med  att få svaret "Är du sjuk?". Så gissa om jag blir helt bestört när jag måste förklara att jag är fysiskt dålig och inte psykisk.
Nej. Nu är det "12 fördömda män" på tv. Den ska jag se för femtioelfte gången. Men den har ju något visst över sig.
Sen slutar jag med en låt jag inte hört på länge. Men bra e den.
Och en sak till. Om ni också har en symbian. Adda mig på Word Tiles. Jag heter vaglor.

Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback