What is that coming over that hill?

Borde plugga men...

Brukar du komma i tid: Beror på vad saken gäller. Är det tåg, skola andra viktiga tider är jag oftast där 30 min innan. Ska jag träffa vänner är jag ofta 30 min sen.
Vad hade du i din mun senast: Snus.
Har du bra kondition: NEJ!
Hur känner du dig just nu: Trött och panikartad.
Kan du laga mat: Jajjemen
Vad har du på dig just nu: Jeans, t-shirt, tjocktröja, underkläder och skor.
Vilket är ditt senaste inköp: Lunch. 
Vilken tid gick du upp idag: 6.00.
Var fick du dina senaste pengar ifrån: CSN om jag minns rätt. Eller ifrån nån som var skyldig mig en liten slant.
Har du sovit i din egen säng inatt: Jajjemen.
Vad hade du sönder senast: Kvitto tro ja.
Senaste alkoholintag: Några öl för två helger sedan.
Har du haft mörkt hår: Jajjemen. Har väl varit svart en gång i tiden och för det mesta brukar mitt hår vara i någon tråkig brun färg.
Är du morgonpigg: Aldrig.
Vem snackade du med senast: Dennis.
Stjärntecken: Lejon.
Varm favoritdricka: Kaffe, alla tider.
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Något kallt.
Alkoholhaltig favoritdricka: Öl kankse. Eller någon god dring. Gärna en sur en.
När kysste du någon senast: I tisdags. Om jag minns rätt. Fast det var ju bara en puss.
Saknar du någon just nu: Jo men visst.
Vilka språk kan du prata: Svenska, engelska och polska.
Vad ska man göra för att få dig arg: Ljuga. Aldrig tala om vad man ska göra. Tala osanning. Är allergisk mot sådant.
Senast sedda filmen: 12 fördömda män
Favoritgata: ??
Motionerar: Försöker mig på en långpromenad i veckan.
Favoritprodukt på Apoteket: Nässpray. Annars paracetamol eller ibuprofen :D
Älsklingsljud: Skratt.
Varit i Polen? Ett antal gånger då.
Hur gammal var din mamma när hon födde dig? 28.
Tittade du på tecknat när du var liten? Alltid. TMNT var ju bäst :D
Vad var den senaste musik du lyssnade på? Var väl sms-signalen. Jedward med Lipstick
Vad är det bästa med dig? Envis. Bra på att lyssna. Kramas gärna. Omtänksam. Fantasifull. Alldeles för mycket fantasifull.
Vad är det sämsta med dig? Blir lätt sur och irriterad. Är alldeles för lat. Orkar inte göra mycket med mitt liv.
Hur var du som barn? Mer eller mindre galen. Skrattade ofta och var livfull. Sen började man ju skolan och blev en totalt förändrad person.
Har du bra kontakt med din familj? Mycket bra!
När hånglade du med en man första gången? Dunno? Lågstadiet kankse.
Hur stora fötter har du? 38.
Hur ofta filar du dem? När jag kommer ihåg det och står i duschen.
När ångrade du senast något du gjorde på fyllan? Var länge sen nu. Nån gång innan jul.
När dansade du senast? Själv för någon dag sedan. Med folk. Inte en aning.
Följer du någon Tv-serie? Inte riktigt.
Vad gjorde du nyårsafton 1999? Var hemma med familjen. Stod ute helt själv vid 12-slaget och tittade på raketer. ÄLSKA RAKETER :D 
Vilken roll hade du i skolan? Lärarens lilla gullegris och mobboffret.
Boxers, briefs eller tanga? Det man känn för.
Hur långa ögonfransar har du? Korta.
Brukar du bada på sommaren? Nån gång ibland.
Älskar du alla former av sport? Njae. Det beror på. Fast aldrig att utöva. Bara att se på.
Är du med i någon fackförening? Jo men visst.
Gillar du parmesan? Kan vara gott ibland.
Har du gjort något kriminellt? Ja. Det har man väl nån gång under sin uppväxt.
Vad heter din bästis? Bästis och bästis. Vet inte. Alla bara försvinner ifrån mig.
Vad är det första du gör på morgonen? Undrar vad det är som händer.
Vad är det sista du gör innan du somnar? Vet inte. Totaldäckar för det mesta.
Vad äter du oftast till lunch? Något jag har gjort själv.
Sopsorterar du flitigt? Beror på vart jag befinner mig.
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag? För många.
Har du några allergier/handikapp? Solallergi. Hemska skapelse.
När besökte du ett gym senast? I ettan på gymnasiet. Första och enda gången jag har sat min fot på ett gym :D
Är det nåt du absolut inte äter: Gurksoppa och rdbetssoppa.
Musik just nu: Det mesta. Men mest rock. Tor ja...
Vad sa du senast: Puss Puss Hej då
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 60-, 70-, 80-talet nån gång.
Hur många kuddar sover du med: 1
Favoritväder: Vår.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Syster, Kaffe och ett broderi.
Spelar du nåt instrument: Nej.
Morgon- eller nattmänniska: Ingetdera. Jag är trött konstant.
Sparare eller slösare: Mer av en sparare än en slösare.
Vem är viktigast för dig: Syrran.
Tror på liv på andra planeter: Jajjemen.
Har du några homosexuella vänner: Jodå.
Tror du på mirakel: Ibland.
Är du kittlig: Ooohhh. Alldeles för mycket.
Snarkar du? Det händer.
Rädd för insekter? Hahahaha. Ja! Äckliga varelser.
Det här är jag bra på: Att bara vara.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Osynlig. Tror jag. Eller något annat megahäftigt.
Morötter eller godis? Olika.
Pizza eller hamburgare? Pizza.
Skriver du dagbok? Nej. Har inte ro för att göra det.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Har jag redan gjort. Har ett fint hjärta på skuldran. Sen ska jag väl pierca tungan någon gång om jag tar mod till mig.
Stökigt eller välstädat? Något mittemellan. Får panik av båda sakerna så.
Gungar du på stolen? Det händer.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Säkert. Om jag fick chansen. Men jag hade säkert ballat ur i det sista.
Vilken hand håller du gaffeln i? Höger.
Hur är din drömkille? Orka. Det slutar ju ändå med raka motsatsen så.
Hur många syskon har du? 1
Är du rädd för blod? Nej. Är ju snart färdig ssk så...
Saltar du på maten? Inte så värst mycket. Kryddor är godare.
Gillar du att sjunga? För mycket.
Anser du att du är stark? Nej. Inte på något plan.
Brukar du sola? Är solallergiker så NEJ.
Vad gör du om du får hicka? HAHAHAHAHAHHAAAA. Har hickat i över ett år nu. Men den är på utredning :D
Kaffe, te eller inget? KAFFE :D

Ojoj. Nu måste jag plugga. Vi höres.

Puss Puss


Kommentarer
Postat av: Louise

haft långtråkigt ? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback