There´s no way we´re givin´up

Jag vet inte om jag ska älska eller hata mina vänner. D och jag bestämde oss för att vi skulle peppa varandra idag. Så jag går på promenad här i Ö-vik medan han springer nere i Skåne. Så han guidar mig genom en del av Övik jag aldrig har sett. Trots att jag har bott här i 4 år. Det är nästan så att det är pinsamt. Men ut kom jag och gick, och gick, och gick. Trodde aldrig att jag skulle komma hem. Men på denna "lilla" rutt fick jag ju se golfbanan på nära håll. Annars har man ju bara sett den ifrån E4:an.
Så då sprang han och jag gick och efter 2 timmar var jag hemma. Då har jag på denna väg halkat runt ett x antal gånger och trampat runt i ett antal vattenpölar med. Men satan vad bra man mår efteråt. Så jävla underbart. Och så det att jag inte var ensam heller. Fast ja. Det beror ju på hur man ser på det. Jag gick ju där helt solo och prata med mig själv. Folk titta konstigt på mig. Men de e sånt ma får ta när man har ett headset som inte syns. Lite roligt e de ju.
Så nu sitter jag här och har precis tagit en dusch. Har packat in håret i en hårmask och ansiktet i en ansiktsmask. Och denna ansiktsmask. Jag älskar den. Den är kall, skön och helt underbar. Luktar gott gör den även. Bara synd att det var sista jag tog nu.

Sen då. De e ju schlagerfinal ikväll. Och jag hoppas att David vinner. Orkar inte med Danny och Loreen. Inget ont emot dom. Men det är alldeles för mycket skriverier runt dom. Jag hoppas att någon annan vinner. Är så tråkigt med att alltid de favorittippade ska vinna. Men som sagt. David har jag på förstaplats och efter så kommer Torsten och Björn.

Så nu snart ska jag in i duschen igen, fundera på vad jag ska äta (en box-to-go låter inte helt fel) och tagga inför finalen. TJOHOO

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback