Svar

Tänkte jag skulle lägga upp lite svar till mina förra inlägg.

Det med att pappa fyller år samma år som Bruce. Ja. Jag vet inte riktigt. Det är ju lätt att veta hur gammal pappa är eftersom de står så fint på imdb. Men sen det här med Brucce. Han är ju en klass för sig så... Underbara Bruce. Och sjunga kan han med :D

Sen det med utmaningen. Antingen så gör jag en. Är lätt på att göra en utmaning. Typ att inte äta kakor på en vecka. Eller vad sägs som ända till slutet på april. Det är jag lätt på. Eller om man tar en som redan finns. Fast jag tyckte inte att det fanns så många roliga. Då e de ju bättre att skriva in en själv. Och pengarna går ju till något bra. Så nån som hakar på och skippar att äta kakor i en månads tid?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback