Satan också man ska vara så blyg

Ville prata lite om lilla mig idag. Vilket jag alltid gör. Men jag är så trött på att vara samma gamla Annika hela tiden. Jag har så svårt för att hitta vänner. Eller svårt och svårt. Jag får vänner som jag gör allt för och sedan skiter dom totalt i mig. Och allt är mitt fel. Men jag vet inte. Orkar inte bry mig om dom någe mer. Skryt konstant för att jag ska bli arg. Blir inget nuförtiden. Alla mina känslor har försvunnit. Och de vänner jag fortfarande har kvar är karlar som är träningsfreak och tjejer som aldrig skulle undra om jag ringde och bad dom hjälpa mig gräva ner ett lik i skogen. Så det känns riktigt gött faktiskt.
Jag har noll känslor men ändå få vänner som gör allt för mig.
Annars då. Jag måste bättra på mitt liv. Är vaken nätterna igenom för att sedan sova bort hela dagen. Usch Usch. Men som jag har sagt tidigare. Eller om jag inte har det? Nu är jag förvirrad. Men men. Jag kan inte bo själv. Jag måste ha någon som ser till att jag tvättar mig, äter mat, diskar, städar, tvättar, sover på bra tider och går upp i tid på mornarna. Så nu när jag går ut skolan får jag väl sätta in en annons i tidningen om att jag behöver en inneboende som hjälper mig dagarna i ända. Blir kul det. Haha.
Nej. Hade egentligen inget att skriva om. Ville bara prata lite. Slutar med en underbar bild om världens alla lögner. Man har ju sagt ett antal av dom. Haha.
Ha de gött alla.

Puss Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback