Melodifestival

Ja. Vad ska man säga. Vilken skit denna festival är. Jag vet inte om ni har märkt det. Men jag har ju hejjat starkt på David Lindgren. Den enda jag kände var värd att vinna. Sen idag när jag tittade på festivalen fick jag höra och se Danny för första gången med. Och jag måste säga att jag blev chokad. Det var bra. Underbart framträdande och låten var inte dålig den heller. Men jag ville ju att David skulle vinna. Titta bara på han:



Se hans ögon. Se hans leende. Det är nästan så att han är snyggare än Foppa.
Men tillbaka till schlagern. Är sjukt besviken på att Loreen vann. Fast det är ju typ första gången i schlagerns historia som europajuryn och svenska folket är ense om vem som ska vinna. Men ändå. Loreen. Va fan. Det kommer att floppa totalt. Jag lovar. Danny hade till och med varit bättre att skicka. Han hade ju show i alla fall. Dags för en ny bild för att liva upp detta inlägg lite mer:



Mmmm :)
Och sen människorna som jag såg schlagern med. Surpellen nr 1 i världen. Men han var lugn. Riktigt lugn. Fast han utsöndrar ju en negativ aura som drar ner alla andra i detta. Men men. Jag blev ju ändå sur när jag fick höra vem som vann. Varför å varför kunde inte Danny ha fått åka istället?
Men men. Nu har jag pratat av mig. Dags för gladare tankar. Får gå te affärn i morrn och handla mig lite mat så att jag kan muntra upp mig. Haha. Var så sur nu att jag skicka ett mess te L och fråga om jag fick äta upp våra sista kakor. Får köpa mer åt oss sen.
Ja. Men jag ska avsluta med en liten video nu. Och det är ju självklart David igen. Från när han var med i "Så Ska Det Låta". Det fanns ett klipp förut med bara låten Mamma Mia. Men den har dom ju självklart tagit bort. Ibland hatar man verkligen YouTube med. Morr. Men Men. Le och var glad, Annika. Le och var glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback