It's your right to laugh at me

Ojojoj vilken produktiv jag har haft redan. Har ringt 3 viktiga samtal. Skrivit under en massa viktiga papper och betalat 1 räkning. Sen ska jag skicka iväg mina viktiga papper och fortsätta på den där C-uppsatsen. Har en sån energi. Förstår inte från vad. Och bra frukost och lunch har jag även ätit idag. Detta blir bara bättre och bättre.
Och igår. Igår. Var på ICA och skulle köpa mig lite mat. Sen när jag traskar runt där inne får jag ett stort sug efter "Flygande Jacob#. Plockar på mig ingredienser till detta. Men döm om min förvåning så finns det inge grädde på ICA. Inte ens en liten dl. Fast nu ljuger jag. Grädde fanns. Matgrädde och kaffegrädde och en massa annan grädde. Men inte vispgrädde. Jag ville ju ha vispgrädde. Så jag köpte mig en creme fraishe med chilismak. Blanda ner lite mjölk i detta för att göra det lite lösare och det fungerade. Blev inte lika bra som med grädde. Men det funka. Var inga problem alls. Så nu är stora frågan vad jag ska äta idag. Känner inte för något speciellt alls. Och en massa kyckling har jag hemma som jag måste göra något med. Man kanske ska kasta ihop en sallad. Det är ju gott.
Nej. Ville bara skryta lite om hur duktig jag är. Det tar mig så mycket emot att ringa. Men nu har jag gjort det. Och jag känner mig fett stolt. Man kanske ska försöka på sig Ö-vikshem nu när man ändå är inne i ett flow här. Men det lär ju gå mindre bra. Haha.
På återseende.

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback