I'm not gonna carry around my past

Ja. Vad ska man säga. Gör inget om dagarna. Sover bort halva dagen för att sedan försöka sig på lite skolarbete. Det är ju tur att jag är med L som ser till att jag gör nånting i mitt liv.
Annars har jag ju D som försöker att se till att jag gör något. Så igår var jag på världens kortaste promenad. Men det var ju en början i alla fall. Sen idag la jag mig i solariet i 8 min. Och tracka inte ner på den korta tiden. Jag är superallergisk mot solen och 5 min i solariet räcker för att jag ska få utslag. Fick smått panik där inne med. Jag har inte cellskräck. Men när jag stängde dörren till solariet hör jag hur handtaget på andra sidan dörren faller i golvet. Det var ju tur att den på insidan satt kvar. Annars vet jag inte vad jag skulle ha gjort. Suttit där inne gråtit och ringt L kan jag tänka mig. HAHA. Vem annars ska man ringa när man har panik.
Annars då. Träffa A i måndags. Satt hemma hos henne och bara var. Vi målade naglarna, titta på Big Brother och på nyheterna. Som en vanlig dag ska vara. Käka en massa chips och dipp med. Vad vore livet utan chips och dipp? Och mina naglar sen. Dom är så fina. Målade dom rosa. Sen klistrade A på en massa klistermärken för naglar på dom. Så dom är jättefina. Tyckte bäst om kommentaren jag fick av dom i korris. Skrek ut "OOHHHH va söta. Dom ser precis ut som My Little Pony". Och ja. Det kanske dom gör. Fina är dom iaf.
Igår tog jag mod till mig och gick till Olles själv och tittade på hockey å. Fast jag träffa ju på en klasskompis där. Så sjukt trevliga dom är i klassen. Älskart. Och sen vinsten för Modo var ju inte helt fel den heller. Fast dom spelade sjukt dåligt igår. Tappa pucken hit och dit. Hade inte Modo haft de målvakter de har hade dom ju aldrig klarat sig så långt dom har gjort. Men nu blir det lite slutspel i alla fall. Inte för att jag tror dom kommer att vinna över Skelefteå. Men man kan ju alltid drömma.

Men men. Nu har jag pratat av mig lite igen. Ska vakna tidigt i morrn så de e nog lika bra jag försker lägga mig tidigt. Inte för att det kommer att hjälpa. Men som sagt. Man kan ju alltid drömma.

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback