I got my hair, I got my head

Vad ska jag säga. Såg på nyheterna igår och fick höra klagomålen som kom in efter schlagern. Tydligen var det nån av alla som uppträdde som hade hår under armarna. Jag ska inte säga något. För jag såg det inte. Det är inte något jag lägger märke till. Folk får se ut precis hur de vill. Men alla andra. Herregud. Vad är det för problem folk har. Och den värsta kommentaren av dom alla var ju "Det är ÄCKLIGT och OHYGIENISKT". Vadå ohygieniskt? Det med äckligt kan jag förstå. Folk tycker olika. Det finns saker jag tycker är äckliga medan andra tycker det är helt normalt. Men ohygieniskt? Det finns absolut inget ohygieniskt med att ha hår på kroppen. Man har hår på kroppen av en helt naturlig orsak. Hår har vi för att rena kroppen. Har man kvar håret på kroppen tar det upp bakterier, skräp m.m och stöter bort det ifrån kroppen. Det är mer ohygiensikt att raka bort allt hår. Det om något är ju ohygieniskt. Så folk ska inte prata innan de uttrycker sig. Fast det gör ju jag konstant. Men nånting jag vet är att det absolut inte är ohygieniskt att ha hår på kroppen. Jag tycker att folk borde ha mer hår på kroppen. Det skyddar en mer. Det är bara synd att jag är så feg och följer grupptrycket och rakar bort mitt. Men hade jag haft mer mod i kroppen hade jag nog också behållt kvar allt hår på kroppen.
Och för att visa att man kan ha hår på kroppen har jag hittat lite bilder här på kändisar med hår under armarna. Visserligen är 2 bilder på karlar. Men ändå. Kvinnor har ju precis lika stor rätt att vara lika håriga som männen.
Men men. Man kan ju inte få allt man gapar om.
Så ta hand om er och låt håret växa. Jag bryr mig inte om hur ni ser ut i alla fall.

Puss Puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback