Get back to where you once belonged

Sitter här på mitt rum. Bakis och ensam. Och tur är väl det. Fatta skräcken om det legat någon bredvid mig. Men kul hade jag igår. Förjävla roligt. Och jag tror jag tog det lugnt. Fast jag ska inte prata om saker jag nte vet något om.
Och nu när jag vakna i morse. Ligger i sängen utan lakan. Fatta choken när man vaknar sådär 6 på morgonen utan lakan i sängen. Fast jag har ju vaknat upp på värre sätt. Och lakanet då. Jo. Det kära vänner har Annika dragit ner på golvet. Och varför det ligger på golvet. Ja. Det tar mig över timmen att ta reda på det. Visar sig att jag har kladdat kebab-sås över halva lakanet. Ojoj. Jag måste ta och sluta dricka så mycket. Det smakar död bäver i över hela munnen.
Enda positiva med att man dricker är att man vaknar så tidigt. Man kan se en massa underbara program på tv:n. Vaknade ju kl 6 idag. Utan att man mår dåligt å. Men det kommer väl över mig om nån timme. Säker sådär pang som när man vaknar. Usch Usch. MEN. Till alla fina program jag har sett. Jag har tittat på magi på weaverlyplace, scooby doo, pokemon och nånting innan scooby där. Nästan så att jag måste ta reda på vad det var. Vänta en stund. Jaaa. Det var en halv minut av tom och jerry. Asså. Gammalt barnprogram är kung. Hatar detta nya. När Zillah och Totte började på fyran bytte jag kanal. Kom te barnkanalen och bytte igen. Lilla prinsessan började precis. Klarar verkligen inte av det programmet. Enda gången jag sett ett helt avsnitt av det programmet var jag hemma och titta med syrran. Asså den tjejen kan få vad som helst att bli roligt. Till och med skräckfilmer. Älskar henne. Men. Mycket men här. Men ingen bredvid mig :( Jaja. Jag är säkert fortfarande bakis. Därför jag kan prata på om allt och inget. Just ja. Skulle bara säga att jag tittar på Ben 10 nu. Och då är det dom bra avsnitten. Inte dom nya när han har blivit gammal och bara bryr sig om tjejer. Den säsongen är skittråkig. Riktigt pss alltså. Annat är det nu när han är liten och helt underbar. Ja. Jag är en liten flicka i en stor kropp. Borde bättra på mig. En hel del. Inte så lite.
Ja. Men då har jag väl bara en sak till att säga. Finns en massa bra tvprogram för mig att titta på. Saknar bara ett. Fraiser. Tittar på de jämt när jag e bakis. Men nu finns de inte :(. Fick se nån minut av pantertanter. Men det är inte samma sak som Fraiser. GE MIG FRAISER.
Och. Måste sluta mala på nu. Förstår inte hur jag varenda gång kan skriva så mycket om absolut ingenting. Men Men. Får väl bättra mig på det å. Nu väntar sängen i alla fall. Börjar känna mig lite mysko nu så. Men allt är lugnt så länge osm jag inte spyr så...

Puss Puss folket. Vi höres snart igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback