Blackout in a Can



Underbara ord sagt av denna karl. Kanske jag borde lyssna på och ta till mig. För det är ju mer än 1 gång jag har druckit mig redlös. Men men. Jag kan ju börja ikväll på klassfesten.

Annars då. Hmm. Funderar starkt på att börja röka igen. Är alldeles för konstig i kroppen så jag måste lugna den med något. Känna hur röken åker ner i mina lungor och sakta men säkert lugna min kropp ifrån anfall och gråtattacker. Fast det finns ju ett problem i detta. Jag klarar av ett bloss. Röker jag en hel cigarett ligger jag ner sen och spyr upp det lilla jag har ätit för dagen. Inte bra. Inte bra.
Men men. Ville egentligen bara visa videon. Fortsätt titta på resten han har gjort. Gör fantastiska drinkar och shots på bara minuten. Han vet vad han gör. Har blivit mitt nya fredagsnöje. Sitta och titta på drinkar som ser förbannat goda ut men som man aldrig kommer ha råd att göra. Men till examen tror jag nog att jag kommer att fixa ingredienser till en "Alien Brain Hemorrhage Shot". Den ser fantastisk ut. Sök och se för er själva. Haha.

Nej. Nu ska jag beautifiera mig. Ser förjävlig ut. Men först kaffe...

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback