And as I still walk on

Underbart att se att de finns folk som läs min blogg och vill kommentera. Värmer starkt mitt trasiga lilla hjärta. Fast jag ska inte klaga på hjärtat nu. Ser ju bättre ut än det har gjort på länge så. Men jag är ändå i chock. Häromdagen hade jag hela 7 läsare. 7. Det är ju asmycket för att vara min lilla osynliga blogg. Så underbart glad jag är.
Sen till mitt förra inlägg. Den ska jag inte alls ta cred för. Hittade texten någonstans på nätet. Som med alla andra bilder och texter jag lägger ut. Förutom bildera på mig själv då. Men det är ju så ovaligt att det knappast är värt att nämna.
Har suttit en stund på fb:n nu. Och det är ju inte heller så konstigt. Men jag är med i en grupp där för att bevara sandvikenmålet. Och varje gång jag går in där kan jag sitta i timmar och läsa alla inlägg som folk skrivit. Man blir nästan lite varm i hjärtat över att läsa det. Måste nästan hem igen. Har tappat så sjukt mycket dessa 4 år jag ha bott här uppe. Inte för att Ö-vik är så hemskt. Men jag är trött på denna stad nu.
Sen då. Titta på hockey igår. 4 sport visade ju Modo. Fast det var ju inget att se. Inte för att jag någonsin har trott att Modo kommer att klara sig långt i slutspelet. Men nått mål tycker man ju att dom borde kunna peta in på tre perioder. Nej. Annat är det med bandyn. Sitter nu och tittar på 4 sport igen då. Typ enda kanalen som jag tittar på för tillfället. 4 sport, eurosport och nyheterna på morgonen. Borde finna någe annat skoj att se på. Men. Det var bandy jag prata nu. Hemmamatch är det även. Enda gången jag har sett Göranson arena från insidan. Ganska pinsamt må ja säga när man nu bor i den staden. Men jag är ju inte hemma så ofta så att jag kan titta på den inuti. Men det får det bli ändring på.
Vad jag glider ifrån ämnet konstant. Så nu ska jag fortsätta med det som det var meningen att jag skulle prata om. Annat är det att se på bandy när SAIK spelar. Har gått nu 13 min av första halvlek och SAIK leder med 1-0. Så. Jämfört med Modo hockey som inte kan peta in ett enda mål på 60 min. Så jag funderar på om jag ska börja brinna lite mer för bandyn än vad jag gör nu. Fast jag är nog en hockey tjej. Alltid varit roligare att se på hockey än bandy. Fast det kan  ju bero på att förr, när Annika var lite yngre, så spelades bandy utomhus och inte inne som det gör nu. Så det borde ju vara lite varmare nu än det var förr. Se. Allt var inte bättre förr. Haha.

Då är det dags att avsluta. För nån vecka sedan fick ni se en bild på lögner som alla säger. Hitta en ny sådan bild som jag tycker är bättre. Så den kommer jag att sluta med.

Älskar verkligen att titta på sport. Hammarby reducerade precis. Kommentatorerna är så inne i det hela att de svär i livesändning. Kan inte bli bättre. Känslor upplevs bäst live.

Men men. Nu får ni ha de gött allihopa...

Puss Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback