Burning love

Jag älskar disney. Finns inte vackrare filmer att se. Jag gråter konstant. Dom är ju helt underbara. Och låtarna sen.
ÅÅÅÅÅHHHH.
Fantastiska filmer.
 
Men men. Ville bara säga att jag älskar Disney. Måste sova snart. Ska ju upp och jobba tidigt i morgon bitti. Måste bara säga att detta är bästa sommaren på länge. Ingen skola. Bara jobb. Och jag träffar mina vänner nästan varje vecka. Så underbart. Jag är inte ensam någe mer. Och detta år verkar det som om att jag får ha en fest när jag fyller år också. Jag kanske äntligen får min kaka och mitt kaffe. Skulle vara underbart. Men nu ska jag inte vara blödig här. Nu ska jag sova. Ska använda min nya eltandborste först. Den är jättefin. Hihi.
 
Natti natt.
 
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback