Sexy creepy guy with an awesome hat.

Är så sjuk för tillfället. Eller sjuk och sjuk. Jag har ont i halsen, torr i hela halsen, hostar som en galning, har snorig näsa och ett huvud jag inte vet vad jag ska ta mig till med. Annars har jag ingen feber över huvud taget. Kan knappt prata heller. Eller prata och prata. Rösten kommer och går. Känner mig rent utav skit.
Annars då. C-uppsatsen går åt helvete. Aldrig ska dom ta och vara nöjda. Alltid en massa fel som man måste ändra. Känns ändå skönt att vi ska redovisa den i april. Då har vi ju tid att fixa till den i alla fall.
Pratade även med D idag. Gud vad jag skäms. Ringde han efter krogen i lördags. Minns inte ett skit av vad vi prata om. Bara att jag var arg. Riktigt arg, och att han försökte att lugna ner mig. Jag måste verkligen sluta att dricka. Jag kan inte hålla på så här. Men det känns bra att vi redde ut mitt lilla agg där. Så nu är vi vänner igen. Fast allt är ju egentligen mitt fel. Jag som hakar upp mig på småsaker hela tiden. Bara det att det kändes som om att det gick fel ryckten här i byn. Och det ska det ju inte göra. Och all denna skvaller som far omkring. Man får aldrig berätta något för nån. Alla vet alltid det innan mig. Så jävla trist ibland. När man vill prata om något för att mår skit över det så får man till svar att "Ja men det visste jag redan". Och sen är det samtalet klart. Inte får man prata mer om det. Så jag tror jag skippar skvaller ett tag. Inte för att jag tror det kommer att funka. Man är ju kompis med M och han vet ju allt. Precis allt. Fast det känns ändå riktigt gött att vara hans vän. För han berättar saker för mig som ingen annan gör. Vilket är väldigt konstigt. Eller så inte med tanke på mina vredesutbrott ibland.
Och det här med mina vredesutbrott. Kan bara komma på två personer som pratar till mig med sin lugna röst och får mig på bättre tankar. Och dessa två människor är D och M. Förstår inte hur nån kan prata så lugnt med mig när jag kokar av ilska. Fast ändå. Det kanske inte är så svårt. Jag är ganska lättroad av mig och blir lätt distraherad. Som Kenny Starfighter ungefär. "Titta en docka. Det är ju jätteroligt". Åh. Älskade Kenny Starfighter.
Nej. Nu får jag sluta mala på här. Ändå inget bra som kommer ut. Bara att jag är sjukt, less på c-uppsatsskrivandet och alldeles omöjlig att handskas med.
Jaja. Nu ser jag på film. Ni får ha de så gött.

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Louise

Men stumpan då, inte roligt att vara sjuk :( men nu är jag i övik igen så nu kan vi hitta på massa skojj när du är pigg :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback