Memories

ÅHHHHH.
Så underbart det är med tecknat. Jag älskar verkligen tecknat. Så underbart. Sitter här i min säng och tittar lite smått på Cartoon Network. Underbart. Nu upprepar jag mig mycket här. Men min favoritserie kom precis på tv:n. BEYBLADE. Älskart. Har sett alla avsnitt av säsong 1 och 2. Sista säsongen kommer jag bara inte igenom. Säsong 3 alltså. Men det kan ju bero på att serien bara blev sämre och sämre gjord. Första säsongen är klart bäst. Då är allt målat för hand. Sen kommer andra säsongen och har vissa delar gjord i datorn. Så helt fel.
Annars då. Ja. Försöker mig på att fixa skolan. Det går ju inte alls. Allt blir bara fel och fel. Men men. Det är ju på väg frammåt i alla fall.
Nej. Nu ska jag sitta här och njuta av ett avsnitt ifrån säsong 1 på beyblade.

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback