I got no iPhone



Ibland är korrislivet rätt skönt. Som nu. L och jag var ute och gick i 1.5 timmar. Sen när man kommer te korris finns det vänner och kaffe framme. Bara att dricka och umgås. Men det är väl en av de få gånger som jag kommer att gilla korris. För det mesta är jag bara irriterad på dom allihopa. Speciellt när jag vill sova och dom står och skriker uutanför dörren. Men men.
En sak till som är bra. Fick höra en låt nu. Det e fan min låt. Jag som håller hårt i min knapptelefon. Men snart så så kommer även jag att vara ägare till en touchtelefon. Undrar hur fan det kommer att gå. Och ingen iPhone har jag skaffat mig heller. Ne. Jag kommer att vara stolt ägare till en Nokia C7. Hoppas den är bra nu.
Så då avslutar jag mitt inlägg här. Först med låten jag fick höra. Passar in precis på mig. Och den andra är till alla iPhoneägare. Speciellt F.

Puss Puss



Denna som är till mig :(

Och den nedan till F och alla andra...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback