Come, make your claim for the holiday

Nu är det lördagmorgon. Annika har varit vaken sedan kl 5 i morse. Trött som fan är jag. Vill inget annat än sova. Men jag ska ju bort strax. Ska iväg på julbord med folket från Gävle. Ska ha det underbart. Hoppas jag. Orkar egentligen inte fara. Vill hellre ligga hemma i sängen och inte kliva upp på hela helgen.
Men det hände någonting nu när jag satt vid datorn. Det fanns absolut inget roligt att göra på datorn. Ingenting. Det är sällan detta fenomen händer mig. Finns ju alltid något roligt att göra vid datorn. Gratisspel på nätet, surfa porr, läsa skittråkiga mangaserier (naruto ej inräknat i detta), se på bilder eller bara fjanta runt på youtube. Men jag vill inte göra något av detta. Absolut ingenting. Så jag ska nog fara på kryssning. Har ju betala över 600 kr för denna resa så. Det är bara att bita i det sura äpplet och sticka iväg. Det blir ju vad man gör det till. Och Göteborgsresan kan jag inte klaga på. Då hade jag det skitroligt. Så vi håller tummarna på att detta blir precis lika roligt om inte än bättre.
 
Och inte att förglömma. POSITIVT TÄNKANDE ANNIKA!
 
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback