21/12-12

21 december 2012. Dagen då jorden skulle gå under. Visserligen är inte dagen slut än och på vissa delar på jorden har dom bara kommit halvvägs genom 21 december. Men nog har jorden gått under allt. Och anledningen: ANNIKA HAR SHOPPAT PÅ BRYNÄSSHOPPEN. Helt otroligt.
Och som sagt. Den dagen jorden går under kommer Annika att shoppa saker hon skäms över. Eller skämmas är fel ord. Men saker hon tycker mindre om i alla fall. Är ju MODOsupporter in i själen. MODO kommer alltid att finnas i mitt lilla trasiga hjärta. För Annika gillar inte Brynäs. Finns inget i Gävle jag gillar. Och ni skulle ha sett mig som jag virrade med buss nr 2 i Gävle för att komma till arenan. Bara det att Gävle inte har en Brynässhop mitt i stan är ju fel bara det. Visserligen fanns det lite prylar inne på InterSport. Men det var ju inget att hurra över. Och turistshopen sen. Den kan ju köra upp något där solen aldrig lyser. Sämsta turistbyrån jag varit på i hela mitt liv. Va fan. Alla turistbyråer i landet jag har varit på är överrösta med souvenirer från staden. Men inte i Gävle inte. Nej. Inte ens en sketen bock fanns det där inne. Och mörk och ogästvänligt var det med. Nej. Jag gillar inte Gävle. Så nu vet ni det.
 
Nej. Nu ska jag spela oseriösa spel och försöka få bukt med min magsmärta. Äta hjälpte ju inte. Kanske ska ta mig en god kopp te.
 
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback