How will you make it on your own?

Jag hatar nya bloggen. Fattar ingenting av den. Fast jag tar mnig frammåt. Det är ju alltid något.
 
Vill egentligen prata OS. Herregud. Vad fantastiskt det är att se. Älskar OS. De glada minerna när man vinner och de lessna när man ite tar sig vidare. Och Sverige sen. Jag har aldrig sett gladare silver och bronsmedaljörer någonsin. Helt fantastiskt. Det är så det ska vara på ett OS. Och sen finns det ju dom som surar över en guldmedalj med. Och hur man kan göra det har jag inte en aning om. Fatta att vinna OS-guld. Kan inte ens föreställa mig den känslan.
England sen. Älskade underbara England och London. Invigningen hade sina stunder. Om inget annat så fanns det ju humor. Men avslutningen sen. Jag ryser i hela kroppen. Jag förlåter er för allt. Tyckte att invigningen kunde ha lite fler band som uppträdde. Saknade några stycken. Men sen kom ju avslutningen. Och avslutningen sen. Saknade några band och artister. Men. Men. Det väger nästan upp för några som var där. Och finast av allt. När Queen uppträdde. De satte upp skärmar i mitten av arenan och visa Freddie som sjöng och publiken efter. Oerhört vackert. Så fantasktiskt. Men en legelnd dör ju aldrig så. Och efter det kom Brian May och spelade gitarr som den gud han är. Är bara lite tråkigt att Jessie J skulle sjunga We Will Rock You. Tyckte dom förstörde låten lite med att sätta eko på hennes röst. Men det var fortfarande vackert. Och hon var nog glad över att få sjunga med två av medlemmar ur Queen.
Och sista bandet sen. Jag flög genom taket då. Då kom The Who och spelade Baba O´Riley. Älskar den låten.
Ja. Men som mi ser. Älskar London med sitt OS 2012. De kunde knappt ha gjort det bättre. Fast jag vet hur jag kunde ha gjort det bättre. Men det kanske inte gick att göra det på något annat sätt.
 
Och humorn. Jag har ju glömt humorn. Som på avslutningen när Eric Idle kommer och sjunger Always look on the bright side of life. Jaja. Nu får jag sluta prata OS.
 
Måste ta mig ner till stan och checka in Sandvikens folkbibliotek. Ska leta böcker till mig och L som ska skriva klart den där jävla C-uppsatsen idag. Sen ska jag nog gnälla lite mer någon annan dag. Har ju hänt så mycket i mitt liv. Men jag har sagt det förr. Jag ska inte ha blogg. Orkar aldrig logga in här och skriva. Och tydligen om man ska ha en intressant blogg ska man inte uppdatera för ofta. Men gärna tre gånger om dagen. Jävla idioter.
 
Nej. Nu ska jag klä på mig. Ha de gött folket.
 
Puss Puss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback